Информационный ресурс
   
 
на сайте:

 

  Вашему вниманию предлагются ссылки на бесплатные ресурсы сети посвещенные финансам и экономике. Большинство - на русском языке (если у Вас возникнут проблемы с иноязычными ресурсами - обратитесь к страницам: языковые словари, терминологические словари). В настоящее время страница находится в стадии разработки.

Финансовые рынки мира:

 
Предыдущая Следующая


Діяти це буде так. Наприклад, пасажир зайшов у метро на станції "Харківська". З його картки відразу знімається максимальний тариф, наприклад, потрійний - 5,1 гривні. А коли він виходить на станції "Золоті ворота", то на картку повертається 1,7 гривні (через те, що пасажир перетнув дві зони). Розрахунки ці приблизні. А тарифи будуть погоджувати з владою, тобто з Головним управлінням цінової політики Київської адміністрації.



Телефонна довідка аеропорту "Бориспіль" стала платною # 229

Хвилина розмови - 8 гривень
З 1 квітня телефонна довідка Міжнародного аеропорту аеропорту Бориспіль стала платною.

Тепер за хвилину розмови з оператором доведеться заплатити 8 гривень.

За словами заступника гендиректора з виробництва аеропорту "Бориспіль" Сергія Мурашкіна, це не першоквітневий розіграш.

"Дійсно, довідка стала платною. Змінився і номер телефону довідки. Тепер на колишньому контакті (044) 490-47-77 спрацьовує автомат і переадресовує на 8-900-11-657-11 (зі стаціонарного апарата) і на 657 (з мобільного). Вартість 1 хвилини - 8 гривень без плати за з'єднання", - сказав Мурашкін.

Він відзначив, що нововведення було зумовлене тим, що аеропорт, підрахувавши усі витрати на облаштування нового call-центра (а це близько $250 000), який би відповідав усім вимогам, вирішив укласти контракт з однієї з українських компаній зв'язку, мовляв, так ощадливіше.

"Ми уклали контракт на три роки. У них не тільки є все необхідне устаткування для зв'язку з клієнтами аеропорту, але і навчений персонал. Колектив, який працював у нас у довідці, перейшов працювати туди. Тому всі робочі місця збережені", - сказав Мурашкін.

Він відзначив, що платна лінія уже за перший день викликала чимало скарг.

Керівництво аеропорту запевняє, що якщо будуть проколи в компанії-партнера, то договір розірвуть. А поки пропонують українцям скаржитися по телефону довіри - (044) 585-74-11.

Варто відзначити, що у довідкову аеропорту "Бориспіль" щодня надходило близько 3000 дзвінків з усієї України.

Предыдущая Следующая

Новости:

  [ 22.09.2009 ]

Для того чтобы адекватно оценить ситуацию в общемировом масштабе, необходимо обработать громадный объем информации, что практически нереально сделать в формате статьи. И так как источником кризиса была Америка, которая до сих пор является крупнейшей экономикой в мире, имеет смысл проанализировать её состояние, для того, чтобы оценить возможные варианты развития событий. Вполне возможно, что главный виновник кризиса послужит и локомотивом, способным вытащить из кризиса и другие страны.

читать дальше

Наши партнеры:

   Статистика ресурса:


 

Copyright ©2009

Hosted by uCoz