Вашему вниманию предлагются ссылки на
бесплатные ресурсы сети посвещенные финансам и
экономике. Большинство - на русском языке (если у
Вас возникнут проблемы с иноязычными ресурсами -
обратитесь к страницам: языковые
словари, терминологические словари).
В настоящее время страница находится в стадии
разработки.
Як повідомлялося, рішення НКРЗ про заборону так званих "нульових" тарифів на послуги мобільного зв'язку прийнято на минулому тижні.
У комісії вважають, що встановлювані на цей час мобільними операторами "нульові" тарифи найчастіше є обманом споживача, оскільки хоча й декларують "нульову" вартість всередині мережевих і міжмережевих розмов, проте фактично мають на увазі необхідність щомісячного поповнення рахунку і лише певну кількість нетарифікованих хвилин.
У столиці подорожчало таксі # 104
Багато кияни звернули увагу на те, що таксі в останні два-три тижні обходиться на 5-10 гривень дорожче.
"Спочатку, приблизно після Нового року, ціни впали, - згадує Аліна, яка часто їздить з проспекту Правди на Контрактову площу. - Раніше поїздка обходилася в 30 гривень. А два дні тому за той самий маршрут довелося віддати на 7 гривень більше. Причину в службі таксі мені ніхто не пояснив.
Журналісти обдзвонити кілька великих служб приватного перевезення. Диспетчери стверджують, що нічого не змінилося.
"Наш мінімальний тариф як був, так і залишився 20 гривень", - відповіла оператор.
Відповідаючи на запитання про те, чому проїзд з Троєщини на Поділ на 10 гривень дорожче, ніж минулого тижня, оператор сказала: "Можливо, трохи накинули плату за 1 км ... Бензин адже став трішки дорожчим".
В іншій службі все-таки зізналися, що розцінки збільшили з 2,5 грн за 1 км до 3 грн. І, за словами диспетчера, так вчинили практично всі. Головна причина не стільки у подорожчанні бензину, скільки в тому, що кількість замовлень катастрофічно впала - а компаніям потрібно якось заробляти гроші.
"Реальних передумов для подорожчання проїзду немає, - впевнений в.о. голови Всеукраїнської профспілки таксистів у Києві Володимир Денисенко. - Можливо, приватні перевізники просто намагаються трохи підзаробити, граючи таким чином з цінами. Берут більше за простий і кілометраж ... Насправді вартість палива не сильно позначається, адже вона з самого спочатку закладається в суму".
Для того чтобы адекватно оценить ситуацию в общемировом масштабе, необходимо обработать громадный объем информации, что практически нереально сделать в формате статьи. И так как источником кризиса была Америка, которая до сих пор является крупнейшей экономикой в мире, имеет смысл проанализировать её состояние, для того, чтобы оценить возможные варианты развития событий. Вполне возможно, что главный виновник кризиса послужит и локомотивом, способным вытащить из кризиса и другие страны.