Информационный ресурс
   
 
на сайте:

 

  Вашему вниманию предлагются ссылки на бесплатные ресурсы сети посвещенные финансам и экономике. Большинство - на русском языке (если у Вас возникнут проблемы с иноязычными ресурсами - обратитесь к страницам: языковые словари, терминологические словари). В настоящее время страница находится в стадии разработки.

Финансовые рынки мира:

 
Предыдущая Следующая


Однією з причин "ями ліквідності", що утворилася, став безконтрольний банківський маркетинг. Тож введення цензури оздоровить ситуацію і допоможе "природному" відбору в банківському секторі.


Парламентом гуляють ідеї щодо введення цензури у сфері банківської реклами.

Депутат Павло Климець, фактичний співвласник банку "Український Фінансовий Світ (УФС)", пропонує створити у межах НБУ підрозділ, який перевіряв би всю інформацію, за допомогою якої комерційні банки знаходять нових клієнтів.

За його словами, однією з причин "ями ліквідності", що утворилася, став безконтрольний банківський маркетинг.

"За останні два роки банки стали лідерами рекламної і піар-активності, може, і політиків переплюнули. Тимчасом, більшість населення навіть уявлення не має, що відбувається з їхніми грішми за хвилину після того, як вони залишили їх у банку нібито на депозиті. А тепер ті, хто очолювали рейтинги з маркетингової активності, очолили рейтинги введення тимчасових адміністрацій", - говорить він.

"Мені здається, що введення цензури оздоровить ситуацію і допоможе "природному" відбору у банківському секторі. Банк "УФС" виступив ініціатором виїзного засідання АУБ на цю тему. Думаю, далі пропозиція надійде і до НБУ. Якщо цього буде недостатньо, то вже у квітні я внесу законопроект про обов'язковий контроль за рекламою банків", - підкреслив він.

За словами Климця, сьогодні законопроект та пропозиції для НБУ перебувають у стадії розробки. "Думаю, що, крім самих банків, у цієї ідеї немає опонентів. Якщо банки в рекламі не збираються обманювати потенційних клієнтів, то чого їм боятися появи такої структури у складі НБУ?" - питає він.

За інформацією депутата - члена фракції Партії Регіонів, після першої хвилі інформаційної кампанії проти "ПІБу" у деякі невеликі банки збільшився потік людей. Тільки питання тепер вони ставили не про відсотки і не про приховані комісії, а про те, які конкретні гарантії стійкості може дати керівництво і власники банку.

Предыдущая Следующая

Новости:

  [ 22.09.2009 ]

Для того чтобы адекватно оценить ситуацию в общемировом масштабе, необходимо обработать громадный объем информации, что практически нереально сделать в формате статьи. И так как источником кризиса была Америка, которая до сих пор является крупнейшей экономикой в мире, имеет смысл проанализировать её состояние, для того, чтобы оценить возможные варианты развития событий. Вполне возможно, что главный виновник кризиса послужит и локомотивом, способным вытащить из кризиса и другие страны.

читать дальше

Наши партнеры:

   Статистика ресурса:


 

Copyright ©2009

Hosted by uCoz