Информационный ресурс
   
 
на сайте:

 

  Вашему вниманию предлагются ссылки на бесплатные ресурсы сети посвещенные финансам и экономике. Большинство - на русском языке (если у Вас возникнут проблемы с иноязычными ресурсами - обратитесь к страницам: языковые словари, терминологические словари). В настоящее время страница находится в стадии разработки.

Финансовые рынки мира:

 
Предыдущая Следующая


Варто також зазначити, що нинішні абоненти МОБІЛИЧ зможуть або мігрувати на один з існуючих тарифних планів Київстару, або залишитися на попередньому.

При цьому їм буде відмінена плата за дзвінки у довідково-інформаційну службу, зменшена плата за відновлення втраченої SIM-карти з 45 грн до 20 грн, збільшений термін дії номера з 90 днів до 365 днів з дати останнього дзвінка, відкрито доступ до використання системи самообслуговування Мій Київстар.

Київстар є найбільшим за кількістю абонентів оператором мобільного зв'язку в Україні. Абонентська база компанії до початку березня 2009 року склала 23,325 млн.



Метро знову подорожчає # 189

2660_7c25a285.jpg (10.92 Kb)
Вартість поїздки в столичному метрополітені зросте мінімум у два рази, якщо шлях пасажира під землею займатиме більше 40 хвилин.
Таким чином, КП "Київський метрополітен" планує перейти на "справедливу систему оплати проїзду, як в усьому світі", пише "Газета по-київськи"

Задля цього станції підземки облаштують турнікетами на вихід із пристроями для читання карток.

За словами головного інженера КП "Київський метрополітен" Володимира Зеля, Київ перший в СНД, хто планує перейти на зональну систему оплати проїзду.

"Пропонуємо ввести комбіновану систему оплати за проїзд", - сказав Зель.

Тобто, оплата буде залежати і від дальності поїздки, і від часу перебування в метро. Якщо знаходишся в підземці довше 40 хвилин - заплатиш за подвійним тарифом. Не пощастить і тим, хто їде "від кінцевої до кінцевої".

Шлях від станції "Лісова" до "Академмістечка" займає 38 хвилин, від "Червоного хутора" до "Сирцю" - 36 хвилин, а від "Героїв Дніпра" до "Либідської" - 23 хвилини. Але якщо додати сюди час очікування потяга, який останнім часом значно збільшився, то поїздка буде коштувати дорожче, ніж 1,7 гривні.

Для поїздок на дальність будуть використовувати зональний принцип. Пропонують зробити або три зони - центральну, середню та окраїни, або дві - центр та окраїни. Проїзд в одній такій зоні буде коштувати мінімально - тобто 1,7 гривні, але якщо пасажир перетинає межу зони, доведеться платити вдвічі більше, якщо перетинає межу два рази, - буде змушений платити за потрійним тарифом.

Предыдущая Следующая

Новости:

  [ 22.09.2009 ]

Для того чтобы адекватно оценить ситуацию в общемировом масштабе, необходимо обработать громадный объем информации, что практически нереально сделать в формате статьи. И так как источником кризиса была Америка, которая до сих пор является крупнейшей экономикой в мире, имеет смысл проанализировать её состояние, для того, чтобы оценить возможные варианты развития событий. Вполне возможно, что главный виновник кризиса послужит и локомотивом, способным вытащить из кризиса и другие страны.

читать дальше

Наши партнеры:

   Статистика ресурса:


 

Copyright ©2009

Hosted by uCoz